Comunicat de la Plataforma

Davant la possible confusió que s’ha pogut produir en l’opinió pública d’esta ciutat, i en el barri del Cabanyal en particular, per la utilització del nom  “SALVEM EL CABANYAL” que forma part de la publicitat de la manifestació convocada per un grup d’ultradreta,

Volem manifestar el següent

1. Respectem el dret de tots els ciutadans a manifestar les seues opinions, utilitzant per a això les vies legals previstos per la Constitució.
  2. Encara que resulte obvi, volem deixar clar que la Plataforma Salvem el Cabanyal res té a veure amb la convocatòria d’esta manifestació, a pesar que s’utilitze el nostre nom en la seua publicitat.
  3. Les solucions que reclamen els convocants de la dita manifestació, tal com apareix en la seua pàgina web, són idèntiques a les que defén l’equip de govern del Partit Popular en l’Ajuntament de València, per a justificar la destrucció del nostre barri. Igualment plenes de xenofòbia e intolerància.
  4. Des de la Plataforma Salvem el Cabanyal denunciem, una vegada més, l’abandó del barri i l’assetjament del veïnat pels responsables municipals.
  5. Reclamem la posada en marxa d’una política de rehabilitació i regeneració integral que acabe amb este procés de degradació dirigida pel propi govern municipal.

Atentament Plataforma Salvem El Cabanyal – Canyamelar – Cap de França